Oldalak

2013. január 8., kedd

Karácsonyi könyvjelzők

Aki olvas engem, lassan megszokhatja, hogy időnként könyvjelzőket is festek/rajzolok. Ez olyan kis szabadidős komolytalankodás (meg kéne már tanulnom akvarellezni), jólesik csinálni, ráadásul másoknak próbálok velük örömöt szerezni.
A molyos karácsonyi eseményekhez kötődik az alábbi két könyvjelző is.

Ezt a virágosat Light-nak készítettem A csodálatos Waverley-kert c. könyvhöz mellékelve, ez volt az én ajándékom:


Ezt a Tardist pedig Rézinek festettem, aki nagy Dr. Who rajongó, és akivel a TMK (Tatabányai Moly Klub) karácsonyi összejövetelén találkoztunk - hosszú idő után újra, ugyanis kint él Angliában:


Ez itt egy korábbi könyvjelző, a másik blogomon már bemutattam, de akkor legyen fent itt is, a többivel egy helyen: 


Nincsenek megjegyzések: